Відгук про сайт

Поширені запитання

Як я отримаю підтвердження бронювання?

Після того, як номер буде заброньовано на вашу електронну адресу буде відправлений Акт заселення (ваучер). У разі якщо ви бронюєте номер з тарифом за передоплатою, підтвердження Ви отримаєте після оплати бронювання.

Чи можлива відміна бронювання?

Так, Ви можете скасувати своє бронювання. Інформацію про умови скасування бронювання Вашого номеру Ви можете знайти на сторінці готелю у нас на сайті, а також в Акті заселення, який прийшов Вам на пошту після бронювання.
Для того, щоб скасувати бронювання, зателефонуйте за номером тел. 067 510-15-04, 044 364-2000,
0 800 210-017 або напишіть на info@hotels24.ua.

Чи стягується штраф за скасування бронювання?

Якщо Ви скасовують своє бронювання в період безкоштовної ануляції (вказано на сторінці готелю на нашому сайті, а також в Акті заселення), то штраф за скасування бронювання не стягується, а Вам повертаються всі гроші, які Ви заплатили за номер .
Якщо Ви бронювали номер без передоплати (без фін. Гарантії), то штраф за скасування не стягується, незалежно від термінів скасування.
Якщо Ви скасовуєте своє бронювання пізніше періоду безкоштовної ануляції, з Вас стягується штраф в розмірі встановленому готелем.
Якщо Ви скасовуєте своє бронювання номера по акції "Знижка 50%", стягується вся сума, яку Ви заплатили за проживання.

Як я отримаю гроші назад, якщо скасую бронювання?

При скасуванні бронювання в період безкоштовної ануляції (вказується на сторінці готелю на нашому сайті та в Акті заселення), ми повернемо Вам гроші в 14-денний термін.
Жителям України - переказом "Приватмані" або на карту Приват Банку. Також можливий варіант повернення на карту іншого банку України.
Жителям Росії та країн ближнього зарубіжжя - переказом "Золота корона" або Western Union. Якщо оплата здійснювалася безпосередньо в готель, повернення грошей здійснюється згідно умов та правил, встановлених в готелі.

Чи можна організувати трансфер в готель/з готелю?

Можна організувати трансфер за умови, що в готелі є вказана послуга. Цю інформацію необхідно уточнювати безпосередньо в готелі.

Як дістатися до готелю?

Цю інформацію можна знайти на сайті в описі готелю, а також в Акті заселення в розділі "Інформація про проїзд". Якщо там вказана недостатньо докладна інформація, можна уточнити її безпосередньо у адміністратора готелю.

Яким способом можна зробити передоплату за проживання в готелі?

Ви можете оплатити проживання банківським переказом в будь-якому банку України або через систему інтернет-платежів "Приват24" (по Україні), а також платіжною карткою Visa або Mastercard через сервіс інтернет-платежів Platon (по Україні , Росії та в інших країнах).
Конфіденційність даних та безпека платежів гарантована системами безпеки Privat24 и Platon.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Hotels24.ua не стягує комісію за оформлення та обробку бронювання.

Не виходить оплатити за допомогою банківської карти, що робити?

Спочатку проведіть платіж повторно, ввівши всі дані вручну. Особливу увагу зверніть на правильність введення терміну дії карти (на карті він вказаний у форматі місяць/рік), на введення CVV/CVC коду. Якщо Ви не знаєте, де розташований даний код, не намагайтеся його вгадати. CVV/CVC код – це, як правило, три останні цифри на звороті Вашої карти. Краще уточніть в службі підтримки банку. У тому випадку, якщо Ви не виявили проблему з Вашою карткою, зверніться до нашого оператора за тел. 0 800 210-017 (безкоштовно по Україні).

Як можна залишити відгук про готель?

Ви можете залишити відгук про цей готель, якщо Ви проживали там, а бронювання було оформлено за допомогою нашого сайту. Після реєстрації від'їзду з готелю на Вашу електронну адресу буде відправлено лист з проханням залишити відгук про цей готель. Якщо ви не отримали листа - зверніться за адресою info@hotels24.ua

У чому різниця між готелями з миттєвим підтвердженням броні та підтвердженням броні через оператора?

Готелі з миттєвим підтвердженням броні можна забронювати без допомоги операторів call-центру Hotels24.ua. Ваша заявка миттєво відправиться в готель, а на ваш email прийде ваучер на поселення. Такі готелі позначені іконкою
Готелі з підтвердженням броні через оператора можна забронювати тільки через call-центр компанії. Ваша заявка відправитися нашому оператору, він уточнить наявність обраного вами номера в готелі, а також актуальність його ціни, і зв'яжеться з вами протягом 20 хвилин. Такі готелі позначені іконкою