Тренди в готельному бізнесі на 2022 рік в Україні
2021 рік видався непростим і часом дуже виснажливим, але безперечно цікавим. Готельний бізнес змінюється під впливом економічних та законодавчих змін, а також реагуючи на попит. Які нові тенденції будуть актуальними у 2022 році?

Продовження розвитку внутрішнього туризму
Цей процес, що почався ще 2020-го, як тільки люди трохи видихнули після весняного локдауну, триває й донині. Приємно, що мова йде не тільки про поїздки між областями. Все частіше українці подорожують найближчими населеними пунктами, які знаходяться неподалік, а також бронюють «сіті-тури» навіть не виїжджаючи з власного міста: заселяються в готель та бронюють екскурсії, щоб урізноманітнити робочі будні цікавими вікендами, та й просто змінити обстановку.
На цьому фоні помітно виграють готелі з гарною інфраструктурою на кшталт якісного спа, фітнес-центру та/або ресторану з гарною кухнею. В таких комплексах зазвичай знають як і чим зайняти гостей, продумавши програми на вихідні, домовившись із місцевими гідами-екскурсоводами, подбавши про тематичні вечори та багато іншого. Адже жителів міста також можна залучити на такі заходи: навіть якщо вони не залишаться з проживанням.
"Гібридні" ділові заходи
Мікс онлайн - та офлайн - заходів «в одному флаконі» бізнес оцінив ще 2020-го. Тож до кінця 2021-го цей формат вже успішно «обкатали», а корпоративні клієнти стали більш вибірковими щодо майданчиків, нюансів проведення семінарів, форумів, конференцій тощо.
З урахуванням конкуренції на ринку зараз особливо важливо не просто зуміти без технічних та тимчасових накладок провести захід, на якому частина гостей присутні офлайн, а решта – онлайн, а ще й зуміти зробити його незабутнім. Тут підключаються технологічні напрацювання, включаючи «розумні» системи, програма з елементами шоу тощо.
Важливість особистого контакту та «персонального бренду»
Працівникам готелів настав час «вийти із сутінку». Зараз, у період глобальної автоматизації всього і вся аж до мобільного check-in, гості скучили за особистим
контактом. Тому дуже важливо оточити їх атмосферою гостинності – за всіх цих нових технологій та «дистанційного обслуговування».
Одна з можливостей зробити це — дати туристам можливість дізнатися про тих, хто піклується про них у готелях. Саме тому все частіше в офіційних Instagram та Facebook готелів новопризначені менеджери «виходять» не просто у форматі «фото+короткий опис», а в забавних відеороликах. Персонал все частіше з'являється у кумедних фото - та відео добірках.
Боротьба з кадровим голодом
Тут, як кажуть, «без коментарів». За півтора року пандемії готельна промисловість втратила величезну кількість постійного персоналу, сезонна робота в Карпатах також потребує вливання нової "сили". І питання навіть не в тому, як навчити нових, а в тому, де знайти спеціалістів. Тому вдосконалюються методики пошуку та мотивацій – і вони мають удосконалюватися і надалі.
ESG
Цей тренд – «екологічність і соціальний розвиток», що передбачає турботу і про навколишнє середовище і про людей – з'явився набагато раніше, але у 2021 році помітно посилився. До речі, тепер все частіше з'являється під абревіатурою ESG: ecology+sustainable development.
- совсем плохо
- плохо
- нормально
- хорошо
- класс