Щодо пропозицій заробітку від Hotels24.ua -->

Поширені запитання

Скільки коштують послуги Hotels24.ua по бронюванню житла і турів?

Ми надаємо послуги бронювання і цілодобову підтримку по телефону абсолютно безкоштовно. Бронюючи за допомогою Hotels24.ua ви платите точно таку ж суму як на стійці в готелі.

Як я отримаю підтвердження бронювання?

Після того, як номер буде заброньовано, на вашу електронну адресу буде відправлений Акт заселення (ваучер). У разі якщо ви бронюєте номер з тарифом за передоплатою, ви отримаєте підтвердження після оплати бронювання.

Чи можлива відміна бронювання?

Так, ви можете скасувати своє бронювання. Інформацію про умови скасування бронювання вашого номера ви можете знайти на сторінці готелю у нас на сайті, а також в Акті заселення, який прийшов вам на пошту після бронювання. У випадку, якщо ви вносили передоплату за реквізитами, які вам надав готель, з питання повернення грошей зв'яжіться з готелем.
Для того, щоб скасувати бронювання, зателефонуйте за номером тел. +38(067) 510-15-04
або напишіть на info@hotels24.ua.

Чи стягується штраф за скасування бронювання?

Якщо ви скасували бронювання в період безкоштовної ануляції (вказано на сторінці готелю на нашому сайті, а також в Акті заселення), то штраф за скасування бронювання не стягується, а вам повертаються всі гроші, які ви заплатили за номер.
Якщо ви забронювали номер без передоплати (без фін. гарантії), то штраф за скасування не стягується, незалежно від термінів скасування.
Якщо ви скасували бронювання пізніше періоду безкоштовної ануляції, з вас стягується штраф у розмірі встановленому готелем.
Якщо ви скасували бронювання номера по акції "Знижка 50%", стягується вся сума, яку ви заплатили за проживання.

Як я отримаю гроші назад, якщо скасую бронювання?

При скасуванні бронювання в період безкоштовної ануляції (вказується на сторінці готелю на нашому сайті та в Акті заселення), ми повернемо вам гроші в 14-денний термін. Жителям України - переказом на карту Приват Банку. Також можливий варіант повернення на карту іншого банку України. Жителям інших країн повернення здійснюється на карту по платіжній системі Platon.

Чи можна організувати трансфер в готель/з готелю?

Можна організувати трансфер за умови, що в готелі є вказана послуга. Цю інформацію необхідно уточнювати безпосередньо в готелі.

Як дістатися до готелю?

Цю інформацію можна знайти на сайті в описі готелю, а також в Акті заселення в розділі "Інформація про проїзд". Якщо там вказана недостатньо докладна інформація, можна уточнити її безпосередньо у адміністратора готелю.

Яким способом можна зробити передоплату за проживання в готелі?

Ви можете оплатити проживання банківським переказом у будь-якому банку України або через систему онлайн-платежів «Приват24» (в Україні), а також платіжною карткою Visa або Mastercard через сервіси онлайн-платежів Platon (в Україні, Росії та інших країнах) і Liqpay (в Україні, шляхом отримання рахунку на електронну пошту або месенджер). Конфіденційність даних і безпека платежів гарантуються системами безпеки Privat24, Platon и Liqpay відповідно. Зверніть увагу, Hotels24.ua бронювання не стягує комісію за реєстрацію та обробку бронювання.

Не виходить оплатити за допомогою банківської карти, що робити?

Спочатку проведіть платіж повторно, ввівши всі дані вручну. Перед оплатою перевірте, будь ласка, можливість оплати і ліміт оплати в інтернеті. Особливу увагу зверніть на правильність введення терміну дії карти (на карті він вказаний у форматі місяць / рік), на введення CVV/CVC коду - це, як правило, три останні цифри на звороті вашої картки. Якщо всі дані введені вірно, але платіж не проходить, зверніться в службу підтримки вашого банку. У тому випадку, якщо ви не виявили проблему з вашою карткою, зверніться до нашого оператора по тел. +38 (067) 510-15-04.

Як можна залишити відгук про готель?

Ви можете залишити відгук про цей готель, якщо ви проживали там, а бронювання було оформлено за допомогою нашого сайту. Після реєстрації від'їзду з готелю на вашу електронну адресу буде відправлено лист з проханням залишити відгук про цей готель. Якщо ви не отримали листа - зверніться за адресою info@hotels24.ua
У випадку, якщо ви не вказували електронну адресу при бронюванні, вам буде відправлено смс повідомлення з посиланням, при переході по якому, ви зможете залишити відгук.

У чому різниця між готелями з миттєвим підтвердженням броні та підтвердженням броні через оператора?

Готелі з миттєвим підтвердженням броні можна забронювати без допомоги операторів call-центру Hotels24.ua. Ваша заявка миттєво відправиться в готель, а на ваш email прийде ваучер на поселення..
Такі готелі позначені іконкою

Готелі з підтвердженням броні через оператора можна забронювати тільки через call-центр компанії. Ваша заявка відправитися нашому оператору, він уточнить наявність обраного вами номера в готелі, а також актуальність його ціни, і зв'яжеться з вами протягом 20 хвилин.
Такі готелі позначені іконкою